onsdag 1 april 2015

GLAD PÅSK!

Så är det påsk! Å vad jag önskar att den blir sådär härlig för er alla som den kan vara ibland.......Ingen stress, bara en lugn, skön helg när det finns tid för eftertanke och vila.....inte så mycket krav.....och så gärna lite sol! Fågelsång och blommor! Och reflektion över varför vi firar påsk....
Här blir det en lite annorlunda påsk. Tomas och en kollega åker redan imorgon iväg med 50 elever, föräldrar och syskon på en nio dagar lång resa till Uganda och Rwanda.
Internatet är öppet för de få elever som är kvar och jag kommer att jobba hela helgen men det kan nog inte bli annat än en väldigt lugn helg...peppar, peppar.
SEN på måndag då åker jag till Kampala och ansluter till gruppen och sen har jag semester! För jag vill så gärna till Rwanda och dit åker vi på tisdag.
Och där ska vi bla hälsa på såna här! Hoppas de är hemma!
Återkommer med rapport nästa söndag!
Men som sagt nu så önskar vi er alla en riktigt GLAD PÅSK!
Jag påskpyntade igår, det blev rätt bra!


Jag köpte kortet igår, blev lite förvånad när jag såg var det kom ifrån!








2 kommentarer:

  1. Glad Påsk till er också! Kul med kortet! :)
    Hoppas på tur med gorillorna!

    SvaraRadera
  2. Glad Påsk till er och jag önskar er en trevlig resa! Jag hoppas att gorillorna visar sig för er och att ni får fantastiska upplevelser tillsammans. Kramar från oss

    SvaraRadera