onsdag 27 maj 2015

Snart på väg till Sverige!

Om en vecka jobbar jag min sista dag på detta läsåret! Och åker hem ...eller bort? Till Sverige iallafall! Tomas är kvar lite längre eftersom grundskolan går en vecka längre än gymnasieeleverna.

Idag fick jag ett sms från en restaurang här i Nairobi: Winter is coming! What could be better than a warming fondue? Vintern är på väg! Vad kan vara bättre än en värmande fondue?!
Ja, det känns ju helt rätt att åka från vintern till sommaren! Dock skulle det kunna vara ungefär samma temperatur vi pratar om.....dvs om det blir en kall sommar i Sverige! Men det blir det ju inte!!

Med mej hem har jag en massa UPENDO-armband! Är så glad över att vi kunnat sälja så många under ett års tid- det har blivit till stor gläjde på Love school!
Och så har jag en massa fina väskor som jag gärna säljer till er och överskottet skänker jag sen till en del av människor jag möter som behöver något särskilt.







1 kommentar:

  1. Välkomna till Sverige!
    Och snälla ni... Tag med dig lite värme hem!
    För det måste ju vara varmare i Kenya än i Svetige, även om det är vinter hos er!

    SvaraRadera