måndag 17 juni 2013

Halldin i Kenya gör uppehåll men.........

"Halldin i Sverige" kanske kommer med ett litet inlägg då och då även under sommarlovet! Och "Halldin i Norge" kommer alldeles säkert med ett inlägg från Stavanger så småningom.
TUSEN TACK alla ni som talat om för mig att ni tycker om att läsa min blogg!!! För mej är det första gången jag provat på att göra något sånt här och det har verkligen varit kul! 
Jag kommer väl inte att fortsätta att skriva lika ofta under vårt andra år i Kenya men jag tror säkert jag kommer att uppleva nya saker som jag vill dela med mej av till er!
Nu ska Tomas och jag ha en härlig sommar i Sverige och jag önskar er alla detsamma!
Kram
Marie

1 kommentar:

  1. Jag ser fram emot många fler inlägg!! :)
    Det är alltid så spännande och intressant att få läsa och se vad du är med om.

    Kram
    Jessica

    SvaraRadera