måndag 21 september 2015

Ibland får jag nästan nypa mig i armen.....

Ja ibland får jag nästan nypa mej i armen för att förstå att saker och ting är på riktigt! Det känns ibland som att jag är med om saker som är overkliga......
De sista dagarna har varit sådana.....vi har varit i Samburu- 50 mil norr om Nairobi. Vi har bott i hyddor, bjudit kvinnor i Lingima på te under månens sken, blivit hembjudna på mat och te hos människor vi inte känner, fått en levande höna i present mm
Det är så häftigt! Och jag är så tacksam för att just jag får vara med om detta!




Kl 23 i lördagskväll bjöd Anthony oss på te

Gudstjänst i Loglogo



Ligger under stjärnhimlen i 25 graders värme och funderar över hur olika liv vi lever.....
'




Här bodde vi några nätter



1 kommentar:

  1. Åh, det ser verkligen sig likt ut. Och ja, nog kan man fundera länge och ofta över hur olika liv vi lever.

    SvaraRadera